Då var det kvällen..


Nu var det kväll igen, Knodden och Micke sitter och spelar
teve spel och jag har badat min prins, så skönt nu när
han sitter själv för då kan han sitta i baljan och plaska, mkt
lättare =) slipper man hålla i han. Sen fick han en flarra
godnatt välling och han slurpa glatt i sig 200 ml så jag fick
värma lite till, men han åt bara ett par slurkar sen va han nöjd.
Så söt, tittar på mig och asgarvar. Gott med välling :)

Sååå nu har jag lagt han i sin renbäddade säng och han
ligger och pratar med snuttisen. Dröjjer nog inte länge innan
han somnar. Han har somnat vid sju dom senaste kvällarna,
helt omöjligt att ha han uppe till åtta längre. Tröttisen!

Annars idag så hämtade mickes mammas sambo Oliwer
och tog han på en promenad. Jag passade på att städa
och tvätta en massa, så nu är det rent och fint här =))
Gick hem till dom vid tolv och då fick jag semla & kaffe :)

Gjorde en torskgryta när Micke kom hem från jobbet.
Såg så jävla äckligt ut...helt sörjigt! men det var faktiskt
helt okej. Kanske inte det godaste jag ätit men det gick ner =)
Skar mig förövrigt när jag fixade sallad till maten. Gjorde sjukt
ont och blödde massor...rann ner på hela skåpet!
Kom ett antal svordommar ur min mun...Oliwer tittade
helt förskräckt :P

Micke hade köpt med semlor när han handlade bröd på
västgötabagarn. Så har tryckt i mig två semlor idag.....
Får bli en extra promenad i morgon ;P



Ne nu ska jag byta plåster på mitt stackars finger!

Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0