I brist på annat!


Du heter:
Malin Stephanie Pettersson
Smeknamn: malpe
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Väldigt olika, ballader!
Beroende av:
Snus & kaffe
Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag har stora fina ögon
Brukar du skratta för dig själv?
Ja det händer ganska ofta =P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Är utanför, kom när du är redo! :)
Var bor du?
Mariestad
Trivs du där?
På sommaren, på vintern är det dött & trist!
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
Malin, om jag inte vet vem det är, annars hallå
Vem ringde du senast?:
Sophia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Frågade när jag skulle iväg ikväll
Antal timmar sömn inatt:
7
Sov du ensam:
Nej
Brukar du komma i tid:
Alltid för tidig!
Hur känner du dig nu:
Glad & pigg
Vanligaste färg på dina kläder:
Vitt & svart
Vad tycker du om fötter:
Äckligt, förutom Oliwers gosiga!
Vad saknar du:
Vänner som inte bor kvar, Marre & Elin!
Hade du en bra kväll igår:
Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22:30
Är du blyg?:
Oftast inte
Sysslar du med någon idrott:
Nej, har ridit & simmat. Vill börja rida igen!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Ha sex
Är du nöjd med ditt liv:
Absolut =)
Vad gör du i morgon:
Ska ner på stan & framkalla kort
Vad är det värsta du vet?:
Djurplågeri, barnmisshandel
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut, har ett gäng som alltid följt med och
stöttat mig under åren.

Vad är det finaste du fått?:
Oliwer
En speciell dag du minns:
Oliwers födelse
Du samlar på:
Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Någon av mina vänner
När grät du senast:
2 veckor sedan, till en unge i minuten
Vill du gifta dig:
Inte inom dom närmaste åren, kanske i framtiden!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, när man av någon anledning haft det jobbigt!

Hur gammal är du om fem år? 29 år
Hur lång är du? Oj, inte mätt mig på länge =P 
Hur mycket väger du? 51
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Johanna: Okej, ja det förstår
jag gumman, puss på dig!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
När såg du senast din mamma? I söndags
Vilken ögonfärg har du? blå
När vaknade du idag? 07.00
Vilken är din favoritplats? Thailand!
Var tror du att du befinner dig om tio år? Har ett stort hus, ett till barn
och förhoppningsvis en utbildning!
Vad skrämde dig som barn? Efterlyst, livrädd för alla mördare och sånt dom prata om
Vem fick dig att skratta senast? Oliwer
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
Är du social? Ja
Vilken är din favoritglass? Twister
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus!
Tycker du om Kinamat? Gött, men godare med Thai!
Tycker du om kaffe? beroende
Vad dricker du till frukost? Kaffe såklart!
Sover du på någon särskild sida? Alltid fosterställning
Kan du spela poker? Kan knappt finns i sjön! haha
Tycker du om att mysa? såklart!
Vill du ha barn? Ett till!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska
Föredrar du havet eller en pool? Havet, om det är varmt!
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och smink
Äger du dyra smycken? Ett halsband som jag ärvt
Vad var det senaste du stoppade i munnen? smörgåsrån
Vad har du för ringsignal? akon-angel
Flirtar du mycket? Det var läääängesen =) har mitt på det torra!
Kan du byta olja på bilen? Faktiskt nyligen lärt mig =P
Har du fått fortkörningsböter? Nej, aldrig blivit stoppad häller!
Läser du dagstidningen? Nej
Dansar du i bilen? Nej, men sjunger!
När var du i kyrkan senast? När mitt kusinbarn döptes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0