Trötter!


God kväll på er!

Dagen har sprungit iväg riktigt snabbt. Va sjukt seg i morrse
så när Oliwer sov från 10-12 låg jag i soffan & halv slumra.
Johanna kom sen förbi och käkade lunch med oss :) Blev även
kaffe & kladdkaka till efterrätt. Gottit!

Sen tog jag & Oliwer en promenad ut i det härliga vädret.
Plockade björkris och gjorde sen lite påsk fint här hemma :)



När Micke kommit hem så åkte jag ner till stan & mötte upp Johanna.
Kikade runt i affärer och sen mötte vi upp Sophia och söta Nova på mumma!



Nu kom jag precis hem...sjukt seg och ont i hela kroppen efter min
långa springtur igår. Kanske skulle kört en lite mjukare start =P

Ne nu ska jag ta och lägga mig i soffan och inte göra ett smack!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0