Trött, tröttare, tröttast...


Satan i gatan va trött jag är! Gick bra att jobba igår men blev bra
segt i slutet. Va sjukt mycket folk! Somna runt halv fyra i morrse
och vaknade nio men somnade tillslut om till halv elva iaf...

Åkte ut till jutaviken vid lunch. Mamma, pappa, faster och mina kusiner
va där och kratta löv, klippte gräset osv...dom ska ställa ut husvagnen
i morgon så behövde få lite ordning. Vi grillade korv till lunch och
fikade. När vi kom hem decka ja direkt och sov en timme.
Nu tränar Micke och sen skulle han köpa med pizza till kvällsmat.
Ska bara lägga mig i soffan och pääsa efter maten...äta påskgodis!

Nu orkar jag inte skriva meeer här får ni ett par bilder från dagen!

Tur jag packa med mössa och jacka till Oliwer, va inte alls lika
varmt vid sjön som hemma i stan!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0