Sååådär...


...har precis tagit en dusch och plockat i ordning lite här!
Mår i princip helt bra nu, lite seg bara...det blir man när man
ligger i soffan heeela dagen! Micke & Oliwer kommer hem om en
timme ungefär...då skulle Micke handla med sallad till mig :D
Nu börjar jag känna mig riktigt hungrig. Åt bara lite lunch på dagen
igår...som kom upp på kvällen..å lite lasagne ida på lunchen.
Magen ekar!

Frågan är om jag ska ha kebab eller grekisk...hmm..



Sen när Oliwer somnat ska vi kika på den här filmen!



Får se om det är något att ha...i morrn hoppas jag på fint väder så man
kan va ute! Behöver all frisk luft jag kan få känner jag.

Hade gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0