Sååååå nu är det kväll....


Dagen startade kl sex i morrse, upp och hoppa! Iväg till jobbet där
det gick i ett tills halv fyra då jag slutade! Åkte till oxen och handlade
hårfärg och sen vidare hem till Josephine där det bjöds på käk och
så färgade hon mitt hår. Va hemma strax innan sex så hann gosa med
Oliwer en timme iaf innan han skulle sova. Micke åkte hem till Knodden
när jag kommit hem, grabbkväll! Sprit och tv spel...ojoj. =P

Jag själv ska bara gosa ner mig soffan nu och bara va! Skönt att
bara sitta själv ibland. Va egentligen meningen att jag & Micke skulla
göra hemma gjord pizza och mysa till det men sen ville ju grabbarna
att han skulle komma. Jag ska ju faktiskt iväg nästa helg med ett par
tjejkompisar, så det är klart vill han umgås me sina kompisar så
får han göra det =)

Nej, nu väntar mitt vin & min skål med jordnötsringar på mig!

Ha en härlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad ska du göra för kul nästa helg? party? :)

2011-04-10 @ 10:21:36
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska göra skövde osäkert med sophia & johanna =)kul att dra ut nån annan stanns än den här stan. ska väl gå ut å käka nått gött, dricka gött å förhoppningsvis hamna på något roligt ställe :)

2011-04-10 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0