Påskafton!


God kväll...

Antar att dom flesta av er har partyhatten på och en öl i näven.
Kommer nog va sjuukt mkt folk ute ikväll. Och jag ska jobba
i plocken på statt...puuh...kommer få springa som en yrpanna
där inne kan jag tro! Ska plocka upp Josephine strax innan
nio och sen jobbar vi bägge två tills i natt. Men hon ska stå
i garderoben, jag skulle mer än gärna byta faktiskt!

Annars idag så har vi varit ute och njutit av vädret, tog mig
även en springtur. Har oxå grillat lite gott nu på kvällskvisten.
Grillen går varm varje dag känns det som :) Grillat är gööööött.

Plockade lite vitsippor när vi var ute och promenerade i förmiddags.
Förövrigt säger Micke att dom jag plockade inte var vitsippor.
Han skulle googla och ha sig för han var ju bergsäker på att det
inte var det....nå, gott folk...om detta inte är vitsippor
så kan ju ni skriva va det är för blomma.....kanske smörblomma som
Micke hade som förslag.....nöt!



Nee nu ska jag ta mig en redbull så jag får lite energi och sen
dra på mig ett par jeans å fixa frillen!

Ha en riktigt rolig påskafton och festa lugnt!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har Rätt:) det är absolut vitsippor:) jättefina:)

2011-04-23 @ 23:58:15
Postat av: Elin

hahahaha va skön han är!! =P Smörblomma! WHAT!? :D

2011-04-24 @ 13:41:49
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: josephine

njaeee, en annan va hemma ca halv fem gullet ;-)

2011-04-24 @ 15:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0