Orättvist...


...Nu åkte precis Micke och Oliwer på kalas i töreboda.
Skulle bla bli grillat! Dom är nog inte hemma fören ikväll..
Och jag ska lägga mig i sofffan och fortsätta tycka synd om
mig själv. I torsdags mådde jag illa som fasen men det gick över..
Sen igår när jag va & fika med Marre på stan började jag må illa igen.

Gick hela vägen hem med Oliwer trodde jag skulle dö...kommer hem,
lääängtar efter toan så att jag kan få kräkas...äckligt ja vet..det satt
lixom längst upp i halsen å bara vänta på att få komma ut.
Men då håller Micke & hans mammas sambo på att byta handkranen,
så jag fick lägga mig i fosterställning i sängen å bara försöka hålla ut..
Sen när dom va klara så mådde ja lite bättre, Micke käkade pizza och
jag smakade en bit...då vart det kört. Spydde upp varenda liten smula
som fanns i magen. Låg på soffan i natt och fick springa upp några gånger..
Hoppas verkligen inte Oliwer bli magsjuk nu =(

Har varit sjukt slö hela dagen, hela kroppen känns helt tom..
Åt lite lasagne till lunch och det fick jag faktiskt behålla..


Ska ta och lägga mig i soffan nu och kika en film!

Hoppas ni mår bättre än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0