Måndag igen!


Igår var jag & Oliwer hemma hos mamma och pappa
och käkade mat & fikade. På kvällen lagade jag
och Micke hemmagjord pizza och mös i soffan framför
stockholm/båstad & big brother. Kikade ni på stockholm/båstad?
Sista avsnittet igår ju...riktigt bra serie! Ola Rapace
va ju rätt fräsch. Om man jämför med hur han såg ut
i tex tusen bröder...tanig & blek =P nu hade han biffat
till sig!






Dagen har börjat med lek & bus som vanligt!
Oliwer hade fullt upp och hade inte tid att vara med
på kort =)



Karolina & Inez ville komma och hälsa på efter lunch, jag har inget
fika hemma så jag har precis slängt in en kladdkaka i ugnen.
Inte ofta jag bakar =P får väl se om den går att äta! Oliwer satt
i matstolen och kikade medans jag bakade och han höll på att somna
flera gånger, men vaknade snabbt till av elvispen =P Så nu har jag
lagt honom i sängen. Man blir en trött liten kille när man envisas med
att gå upp sex varenda dag! Han har vaknat kl sex den senaste månaden.
Tiiidigt =( Men jag kan iaf sova till sju...Micke går upp kvart över sex så
han tar med sig Oliwer upp och väcker mig strax efter sju när han åker till
jobbet. Kan lova att sju känns som rena sovmorgonen =)

Han har somnat samma tid varje dag på förmiddagen senaste veckan
runt tio och sen vaknat lagom till lunch. Om vi inte varit iväg någonstanns..
Minns när han va "liten" och jag va tvungen att vagga han till söms
på dagarna eller gå ut och gå med vagnen =P vissa dagar sov han ju
ingenting! Och då behövde han ju mer sömn än nu..nu hinner jag knappt
lägga ner han i sängen innan han stenslocknar.

Annars idag så ska jag faktiskt ta mig ut på årets första springtur!
Blir i eftermiddag när Micke kommit hem. Va inte igår man va ute
och sprang om man säger så. Tänkte köra 3 rundor i veckan nu!
Ska banne mej inte ligga på latsidan. Ett löfte till er :)

Neee nu ska jag kika lite på våra bästa år.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0