Goder morgon =)


Här på bergsgatan 120 är vi minsann redan uppe =) Kvart i sex
ville Oliwer upp...tjoho! Fast man börjar bli van =P Somna tidigt igår
me så är pigg som en lärka. Har precis ätit frukost nu...undrar hur mycket
som får plats i lillens mage egentligen?! TVÅ mackor med leverpastej
och en skål youghurt...han är ett sånt jädra matvrak! Igår lagade
jag spagetti & köttfärssås till oss och herrejösses va han vräkte i sig.
Kommer nog allt bli en liten knubbis :)

Igår kom älsklingen hem med rosor, choklad ask, en påse godis
och cola.
Han är så gullig!




Dessutom fick jag fem hundra kr som jag kan ha ikväll när jag ska
till Skövde med Sophia & Johanna =) Ska hem till Sophia vid
fem i eftermiddag så ska vi fixa ordning oss tillsammans och
dricka lite götteligött :)

Annars idag har vi inte mkt inplanerat...Micke är ledig idag,
han ligger och sover fortfarande...får se vad vi hittar på
när han vaknat...jag ska iaf åka och sola sen =)

Ha en toppen fredag!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0