Glad påsk!


Hallojsan!

Kom nyss hem från vingåker...gaaah vilken resa! och va
mkt folk...Micke köpte endel åsen blev det kläder till Oliwer,
jag själv hade inget tålamod med att leta & prova =P

Annars då....igår var det en toppen dag. Umgicks med Johanna
på eftermiddagen...fikade och kikade runt på stan! Sen när vi
skildes åt plockade jag upp Jospehine och så åkte vi hem till
mig där Knodden, Lillk, Micke & Oliwer njöt av solen i trädgården.

När jag lagt Oliwer så grillade vi och så drack vi lite gott till.
Satt ute ända till tio, med ljus :) helt underbart!





 

 

 





UNDERBARA MÄNNISKOR! Tack för en toppen kväll.

Nu har jag inte tid att sitta här och lata mig, måste strax klä
på mig & Oliwer igen. Ska ta en promenix hem till mamma & pappa.
Micke den latmaskan tar bilen! Påskmiddag ikväll :) Och innan
middagen ska vi väl bara njuta av vädret och sitta på mammas
och pappas altan!

Hoppas ni får en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: lina

Detsamma gumman.<3

2011-04-22 @ 21:48:45
Postat av: Elin

Fy tusan vad jag saknar er allihop! Härligt kväll ni verkat haft :)

2011-04-23 @ 14:38:05
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0