Äntligen kväll!


Känns skönt att kvällen närmar sig om jag ska va ärlig.
Vill bara sjunka ner i soffan och inte göra ett smack!
Sjuukt seg...kanske beror på att en liten skrutt vid namn
Oliwer gärna ville ligga på mig i natt...han vakna kl
ett i natt så då flytta jag över honom till oss..gosar in sig
som tusan å ska gärna greja med mina öron tills han somnar..
Mysigt visst..men blir så förbannat trångt :)

Hela dagen har han varit som en igel...bara lyfter upp armarna
mot mig hela tiden...när jag lagade mat och han satt på golvet så
ville han bara upp i famnen. Hade sjuttio saker att greja med samtidigt
så han fick gnälla..tillslut gav han upp med gnället och klamrade sig fast
i mitt ben och bara satt där å kika upp mot mig...haha...sötnöt.

Han har ju alltid varit ganska mammig men nu är det något extremt.
När Micke va på kalas i helgen så var han ledsen..ville inte alls att
någon annan än Micke skulle ta i han...inte ens farmor..lite tråkigt när
han är sån för alla vill ju så gärna gosa med han..speciellt farmor, mormor
och morfar! Det blir väl bättre med tiden :)

Förövrigt fick han världens skratt anfall nyss..Micke retar alltid mig för
mina klena spagetti armar..då skulle jag minsann visa att jag allt fått
lite muskler nu efter jag fått barn...man bär ju så mkt! Och när jag spänner
armen tills jag blir knallröd så börjar Oliwer as garva...sjukt mkt oxå.
Varje gång jag spände armen så flög hans huvud bakåt och han skratta
så han blev alldeles matt. Hade kanske inga muskler trots allt?!

Nu blir det lite mer bus & lek innan korven ska sova...Micke ska dra och
träna och jag funderar på att be han svänga in på hemmakväll och köpa
godis..är verkligen sugen på en riktig myspyskväll med massa gott.

Hade gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0