Wooho det är freeedag =)


Helg igen...underbart! Skönt att Micke ligger breve mig & skrutten
i morgon bitt, slippa gå till jobbet =)

Idag har jag & Lina varit ute å gått...gick ut nio i morrse sen när
vi kom hem till mig bakade vi scones till frulle :) Mys.

Nu på eftermiddagen blev jag precis döö trött så jag & Oliwer
la oss i sängen, kikade på teve å sten slockna, vakna nyss.
Oliwer sover fortfarande. Micke kommer hem snart då ska vi ner
å kika på nya taper till köket. Hatar verkligen dom tapeterna
vi har nu! ikväll ska det laddas upp med massa gott..Pizza, cola
& en fet godis påse :)
mys med dom två bästa! som jag för övrigt
älskar otroligt mycket..

Ha en mysig fredag det ska jag ha =)



Jag & min älskling, där låg Oliwer i magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0