Vilken seeeeeeg dag...


Känns helt seriöst som jag va ute & festade i går eller nått.
Har varit sjuukt trött hela dagen. Micke gick upp med Oliwer
och jag sov kvar lite med är trött ändå. Har inte gjort många knop
kikat på teve å lagat mat. Va ute och gick vid tre tiden bara för
att få lite luft å så att Oliwer skulle somna. Han somnade och sover
fortf nere i vagnen. Jag slockna även själv en stund. Är lite piggare
nu. Micke drog ut och sprang och jag ska ta mig en lång dusch strax.
Tända lite ljus och göra det mysigt med...usch börjar bli kallt!

Blir väl lite kvällsmat sen och vid nio börjar en film, Irene huss- nattrond.
Förr söndan gick det en Irene huss film den va riktigt bra, så hoppas
på att denna oxå är nått att se =)

Ha en mysig söndagskväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0