veckorna går fort..


Ja jösses i möra är det fredag igen :)

Idag när jag vaknade blev det en tallrik havregryns gröt å efter
det drog jag ut å sprang, får passa på när Micke är hemma :)
Srang den rundan jag brukade springa innan jag blev gravid
å det gick riktigt bra jag kom runt :) men röd som en tomat
var jag å svettig som tusan men så skönt när man tagit en dusch
å sätter sig i soffan med en kopp kaffe, helt utpumpad :)

Blev lasagne till lunch å nu på eftermiddagen har jag varit
nere på stan & fikat med Söffet & Johanna. Tog en omväg hem
så blev en lång promenad..va skönt! Micke är precis klar med
tapetseringen blev sketa bra..:)

Nu blir det att göra nått till kvällsmat å sen kika idol :)
Upptäckte att jag hade en kexchoklad i skafferiet :D
gött då har jag nått smaskigt till teven...Micke kan ju käka
sin torkade frukt & nötblandning :P

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mörten

Få se hur tapeterna blev då :)

2010-09-16 @ 22:47:29
Postat av: Anonym

de blir gör bra märt :) kom upp på thé nån da så fåru se

2010-09-17 @ 09:14:55
Postat av: Mört

Hamen det löser vi vettu :)

2010-09-17 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0