Va tiden går fort!


Tiden går ju sjukt snabbt..Oliwer är nästan två månader nu.
Och vad han växer...när man tittar på kläder han hade när
han va precis nyfödd så ser man verkligen hur stor han blivit.
Han flinar, sprattlar och har sig. Inte alls lika gnällig och skriker
mkt mindre än när han bara va ett par veckor. Och hur är det
att vara mamma nu då...heelt underbart. Alla pratar ju om den
starka kärlek man känner för sina barn och jag förstår verkligen
vad dom menar. Att man kan älska någon så mkt...kan sitta och
bara titta på honom hur länge som helst, stackarn blir snart ihjälpussad av mig :)

Här gick man i väntans tiden...tjock & svettig.
Tror kortet togs nångång samma vecka lillen kom.
Längtar redan till nästa gång man får ha den där tjocka
magen :) mådde verkligen toppen när jag va gravid.
Va så mysigt att känna något leva där inne..
Men får nog allt vänta lite eller vad tror ni ;)
Blir kanske lagom när Oliwer är två-tre år..
Haha här sitter jag redan och tänker på nästa unge...
skämt å sido...




Och här är plutten bara några dagar gammal!







Annars då...igår var vi hos Mickes mamma och firade henne.
Hon fick en jätte fin vas/urna eller vad man ska kalla det med
fina höstblommor i. Fick hembakad äppelpaj, massa kakor och
glasstårta...
sockerkick..jo tack! på kvällen så blev det pizza sen decka
jag och Oliwer i sängen kl nio medans Micke kollade på film.
Va super trött sov ju så kasst natten innan...

I morrse åkte jag till oxen och köpte nybakat grekiskt lantbröd.
Mums! har duschat nu och ska strax platta håret och göra mig i ordning.
Ska ta en promenad bort till mamma & pappa. Käka mat åsådär.
Micke hjälper Tomas & Lisen att flytta in i nya huset. Min farmors gamla
hus..kommer kännas knepigt om man hälsar på dom nångång.
Sist ja va där så levde ju farmor...och det var hon som bodde där. <3

Neee ska väl ta och göra i ordning mig och Oliwer så vi kommer iväg.

Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0