Socker kick..


Hello =)

Micke åkte ju till gbg i morrse, mamma & pappa kom hit en
snabbis i förmiddags å passade Oliwer medans jag åkte ner till
stan och köpte present till Mickes syster dotter som fyllt elva.
Köpte en längre skjorta med ett bälte i som hon kunde ha
till leggings, va nog en uppskattad present för hon tog på sig
det direkt å hade på sig det på kalaset :)

Ja åkte alltså på kalas efter att jag köpt present, Oliwer sov
i allas famnar som vanligt :P fick jätte god mat, kallskuret,
rostbiff, skinka osv..med massa frukter potatis gratäng å sallad.
Blev en super god banan tårta till efterrätt med hemmagjord kola
sås m.m på :)
Mkt farligt..jag kan ju aldrig äta lagom utan ska
äta tills jag typ spyr..va iaf väldigt trevligt, Mickes familj är verkligen
super go...va där ända till klockan blev sex så kom hem för en timme sen.
Oliwer sitter i baby sittern & kikar..han gör så mkt roliga ljud nu förtiden :)

Micke ringde nyss med han levde som tur va :P dom är påväg hem nu
sen skulle han bara hem & duscha å vidare å festa ikväll..jag & oliven
ska väl lägga oss i soffan & bara mysa...käka vidare på min godis
påse kanske...har redan varit i den trots att jag är super mätt.
Men men står godiset framme så kan man oftast inte låta bli :P

Usch drömde en sådan otäck dröm i natt...att mamma dog.
Drömmer så jävla mkt nu förtiden. Mkt mardrömmar..
Har nog aldrig drömt så mkt förut, kanske är för att man
vaknar oftare på natten nu...vad vet jag. Jobbigt när det är
mardrömmar :( härom natten drömde jag att min syster blev
våldtagen å mördad...usch...å en annan natt att vi hade massa
stora kloakråtter i huset, att en satt på mitt huvud å gnagde mig
i pannan...så jag vakna ruska om hela huvudet med händerna
innan jag insåg att det var en dröm!! fy...

Neee ska ta å byta på skrutten här.

hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0