Ny vaken..


Vaknade nyss, Oliwer vakna när Micke gick upp vid halv sju
och verkade inte ha några planer på att somna om men det
gjorde han som tur va och vaknade inte fören nu =)

Sitter & dricker lite kaffe nu och lyssnar på musik.
Sjukt gott med kaffe nu förtiden, har kanske med
amningen att göra...är hungrig oftare och törstig jämt.
Sveper en cola burk på nån sekund och kan fortf va törstig.
Tur man är ute och går mkt annars skulle jag bli som en
köttbulle här hemma =)

La Oliwer på mage i baby gymmet, svisch sa de så vände han
tillbaka på rygg..det går undan här..jösses va dom utvecklas
från dag till dag dom små :) va på bvc igår å allt såg bra ut.
Han växer så det knakar min lilla prins.

Föresten, kollade ni på "lite sällskap" som gick igår kl tio.
Med filip & Fredrik. Haha dom är ju störtsköna..
Har sett programmen dom haft förut typ hundra höjdare.
Det här programmet var ju lika roligt det både jag å Micke
låg å flabba i sängen. Hon den blonda tanten ojoj ..vilken
otroligt jobbig röst...å han killen som såg bra ut, haha va söt han
va när han ringde till posttjejen...mkt roligt program iaf :D:D
Det måste följas!

Vad händer i dagens då...inte mest vad jag vet...vädret är kanon
så ska allt ut & power walka sen..svetten ska rinna! Måste ringa
prästen med...om dop & grejjer...igår svara dom inte. Jag och Micke
satt & räkna på alla som ska komma & blir närmare 70 pers....jösses.
Det är endel att planera så gäller å va ute i tid...hoppas ju att mina
kära vänner kanske hjälper till att baka ;) fia & snöret känn er träffade.....

Nee nu ska jag tvätta lillskrutten å sätta på han kläder han
ligger bara här i blöjjan å sprattlar...verkar lite missnöjd!

Ha en härlig dag!

Haha vilket gäng :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Det va jag med när jag ammade. Skit törstig hela tiden.

2010-09-07 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0