Monday.


Mååånda igen. I morrse när jag & skrutten vaknat så tog vi
en promenad hem till Johanna. Käkade frukost, mackor, kaffe
& en super god smoothie med bla ananas & papaya i.
Är det något jag ska önska mig i julklapp är det en mixer.
Är ju urgött med smoothie till frukost. Man kan ju ha så mkt olika
och goda frukter i. Och så är det ju nyttigt :)



Handlade lite på hemvägen sen har jag tvättat en massa.
Nu har vi precis käkat, hasselbackspotatis, med skink snitzel
och bea..
smakade bra. Har vikt i ordning på all tvätt och betalat
räkningar...fy fan va tråkigt det är när man ser pengarna sakta
försvinna från kontot...blä. Har en massa jag vill köpa!
Måste iaf köpa ett par skor att springa/gå i. Vill ha massa nya
kläder med...hur kommer det sig att man aldrig tycker man har
några kläder?! man tröttnar väl eklart..

Blev förövrigt kanon väder ute nu ju. Kanske ska ta cykeln ner
till oxen en sväng. Glömde köpa kaffe förut. Dessutom har jag
inte cyklat en enda gång på min cykel jag fick när jag fyllde år =P
Går ju överallt med Oliwer. Han är väl liite för liten än för att sitta
i bak kanske =P

Hade gött!

Tog ett kort på Oliwer i morrse när vi skulle till Johanna.
Han har ett glatt morgon humör min prins :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0