Jösses..


Va ett jädra tjat om valet..Nu är de så att SVENSKA folket har röstat och 5,7 %
vill ha SD i riksdagen då ska resten av befolkningen då frysa ut dem,  dom är  ju
invalda av svenska folket, var e demokratin i de. Alla ska ju få göra sin röst hörd.
Säger inte att de är rätt eller fel att dom nu är med...jag är inte speciellt insatt
i politiken jag röstade inte på dom utan socialdemokraterna men vet flera som röstade
på SD, alla är vi olika å har olika åsikter.."ta bort mig från facebook sidan om du nu
röstat på SD osv"
ja...många är verkligen upprörda..

Tycker inte man ska dumförklara folk som rösta på SD. Alla sätter sig inte in i politiken av
hela sin själ utan lyssnar på det kortfattade och kortfattat så vill SD detta:

*Minska invandringen och ta hand om personerna som lever här idag
*Införa hårdare straff för brott
*Ge pensionärerna värdigare liv

Bli inte förbannade nu, som sagt. JAG röstade inte på dom.
Men jag vet inte...handlar verkligen SD bara om att dom hatar
invandrare och alla ska ut härifrån..är det inte lite överdrivet
eller missuppfattat? är alla som röstat på SD rasister?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0