ja ja säger då de...


Hamen!

I dag var jag hos läkaren med oliven..gick runt här å va sket
nervös hela morgonen för att han skulle få två sprutor.
Kommer dit å hon lyssnar på hjärtat, kollar reflexer osv,
allt ser bra ut, jag frågar me halv darrig röst "eehm, dom dära
sprutorna, gör dom himskans ont"?
ne det blir inga sprutor ida
säger hon utan nästa gång. Jaha?! har jag oroat mej helt i onödan,
men skönt för Oliwer :)

Sen va vi på ströget å hälsa på mina gulliga jobbar kompisar.
Jag & Gika tog en sallad å Oliwer hängde inne i köket me Jurga
så han såg jag inte röken av :P fick ju äta i lugn å ro iaf =)

Nu ikväll så har ja & Micke å skrutten varit hos svärmor.
Fick ny bakad äppelpaj...mm gottigt!

Har kollat på biggest loser nu..Oliwer ligger å kikar å vägrar
att sova...han är vaken mkt på dagen nu, om man inte går ut
å går med han eklart då sover han länge även när man kommit hem.
Nu är han sketa trött men ligger ändå med svullna ögonlock å kikar.
Han är inte gnällig eller nått bara förbaskat envis?! men klockan
är snart tio å han brukar somna runt nio-tio för natten så snart
ger han nog upp :)

Nee ska borsta gaddarna å lägga mej i sängen å kika på teve =)

Hoppas ni haft en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: marros

ååh lilla skrutten :) snart får ja pussa på han igen! :D <3

2010-09-14 @ 08:45:22
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

hihi va skönt att allt var bra med Oliwer :)

Villmo gick oxå igenom "beskitningen" :)



Kramar

2010-09-14 @ 11:05:58
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Härligt att han mår fint lillplutten! Hihi typiskt att din oro får komma igen till nästa gång då.. Usch, sprutor! :( Men det kommer säkerligen gå finfint :)



Hoppas ni mår bra allihop, det verkar så så det känns skönt! :) Saknar er! <3

2010-09-14 @ 11:55:10
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Malin

Amma honom efter sprutorna så tröstas han och slutar gråta :). Vi gav Alex mat direkt efter och då blev an glad igen. :)

2010-09-14 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0