Irriterande..


Vaknade upp sömnig & seg...ska sätta på kaffe och upptäcker
till min förtvivlan att det är slut!!! sjukt kaffe sugen. åå va irriterande..

Jaaaaaaja dagen blir väl bra ändå får vi hoppas!!
Igår på morgonen var Gika här och drack kaffe.
Förhörde henne på teorin, hon klarade ju uppkörningen
häromveckan och igår skrev hon upp och klarade de =)
Så grattis till körkortet vännen!!! :D Sen var jag ute och gick
och när älsklingen kom hem på eftermiddagen gick jag ner
till stan och mötte Lina. Köpte nya hörlurar till min mp3,
så tråkigt att springa utan musik så nu kan jag komma igång med
att springa lite. :) inga ursäkter!! sen tog vi en promenad runt vadsbo
och det å vidare till netto. Handlade med en påse godis hem.
Tyckte jag var värd det efter alla promenader dom senaste dagarna.
Lagade mat när jag kom hem sen kikade vi på fångarna på fortet.
Dock vann ju inte det laget jag hejjade på...haha fy fan va jag skratta
när dom skulle skjuta upp "köttbullen" i slutet där å han skulle smälla
ballongen...haha när dom sköt iväg han första gången kom han inte långt :P

Mario var med hemma igår, han va så försiktig med Oliwer.
Så söt, pussade han och hade sig. När jag skulle byta blöja hängde
han med in på toan och satte sej breve och kikade. Haha.








Jaaa vad händer i dagens då...vädret är ju iaf kanon.
Inte ett moln på himlen :) väntar på att Josephine ska vakna.
Blir en dejt med damen idag! kaffe måste jag ha iaf så får
nog först och främst bli en fika på stan!

ha en underbar dag!

Behöver ni ett skratt såhär på morgonkvisten kika in videon.
Jösses vad söta!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0