Helgerna går alldeles för fort =(


...Sönda igen...tröök. Hur kommer det sig att söndagar alltid
känns så tråkiga? I morrse när jag vakna så blev det frukost
åsen kollade jag & Micke på en film..frozen. Va sådär, kunde varit
bättre men den blev lite seg tyckte jag..



När filmen var slut så drog jag ut och sprang. Solen va framme så det var
skönt..blev dock svettigt i slutet! piggnade verkligen till efter att man rört
på sig & fått lite frisk luft. Blev en dusch sen skjutsade jag Micke till valentino
så han fick köpa pizza, jag va inte sugen på det så åkte till mamma & pappa
i stället och käkade revbensspjäll, mkt gott! när jag kom hem så tog vi en
promenad tvärs över gatan för att rösta..gick sen ner till madlyckekiosken
och köpte glass...slank även med lite choklad tills i kväll :)

Dricker lite kaffe nu å ska väl inte göra så mkt..se om det är
något bra på teve!

Hade!

GODINGEN :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0