Helg igen =)


Tjabba tjena.

Micke var ledig idag med, deras nya jobb börjar inte
fören tisdag, gött att ha han hemma :) Oliwer höll på
å böka i sängen kl sju i morrse så micke gick upp med
han å ja sov till nio =) skönt. Vi åkte till karlssons när
det öppnade i morrse. Köpte nytt golv till köket =)
Kommer nog bli riktigt snyggt nu till dom nya tapeterna.
Jag & Oliwer tog en promenad hem från karlssons.
Ångrade mig när Micke skulle ta bilen hem men då
var det försent för vagnen fick inte plats när vi lagt
in golvet. Så det var bara att bita i det sura å börja
traska..Oliwer sov gott iaf å vaknade inte fören klockan
var 2. Nu sitter han i baby sittern å har deckat igen :)

Micke håller på med golvet i köket, så duktig min älskling!
Själv har jag precis tagit en dusch & sitter med hårinpackning.
Försöker göra det mins två gånger i veckan, vill ha lååångt
hår så bäst att försöka pyssla om det så gott det går.

Ringde även å kikade upp det här med baby sim.
Oliwer måste va minst 4 månader så nu är han för
liten, så får hoppas det finns platser till våren när
det börjar nya grupper :)

Nu ska jag nog inte göra så mkt, bada lilleman när han
vaknat. Ikväll får det bli nått gott till midda & en bra film.
Självklart en godis påse med ;P det är ju fredag!
Nån som vet nån bra film å tipsa om som vi kan se?
Kommentera i så fall :)

Ha en fortsatt bra fredag =)



Saknar barret!

Kommentarer
Postat av: marros

aww saknar dig med hjärtat! <3

2010-09-18 @ 16:55:02
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0