Haft Elin på besök :)


Halloo!

I morrse tänkte jag gått och handlat på morgonen innan
Elin skulle komma kl ett, men Oliwer somna vid halv elva
och vaknade inte fören kl var halv ett. Han e rolig han..
När jag måste iväg då passar han minsann på att decka =P
Men Elin va snäll och handlade med lite saker jag behövde.
Bla vaniljsås :) bakade blåbärspaj på morgonen. Micke skicka
sms från jobbet å fjäska till sig det...och sen är det klart
man måste ha nått fika när Elin kom :)

Har suttit och pratat hela dagen och haft det trevligt.
Hon skämde bort skrutten med en massa paket..
3 super fina tröjor :) och ett gosedjur. En krokodil
med en krokodil bäbis på ryggen, som man även kunde
ta bort...söt :)









Blev självklart en hel del gosande med :)





Elin åkte hem vid fem & då lagade jag mat till mig å Micke.
Stekt torsk med potatis, kokta grönsaker & en kall dill
och citron sås...
mums! lagar inte fisk så ofta men det är ju
super gott :) Hade varit skönt med en springtur börjar bli
lite rastlös, har ju inte varit utanför dörren vore ju gött med
frisk luft! men måste nog köpa ett par nya skor att springa i.
Dom jag har nu har jag haft sen jag gick handel i ettan =P
Fick ont i knäna dagen efter jag sprang sist...har ju varit bra
i knäna länge nu och det sista jag vill är att dom ska börja krångla
igen..så får nog allt kosta på mig ett par ordentliga skor!
Dax att slänga dom gamla i soperna..sulan börjar lossna i fram
och är det blött ute läcker de in vatten :P

Nee, om man ska tjata med sig Micke ut på en promenad kanske?!
Kommer aldrig gå men gör ett försök :P

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för en underbart mysig dag, igen :) hihi vi har ju redan tackat några ggr =P Saknar er så bortifrån Krhamn, tant Elins favorit som utvecklas så fort medans man inte ser på.. <3 Massa kramar till er alla tre i fam Pettersson :)

2010-09-22 @ 11:59:46
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad fin du är!

2010-09-22 @ 12:30:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du elin på bilden :) ?

2010-09-22 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0