Gooooden morgon...


Halloj =)

Pigga & glada? jag är pigg..gick upp med skrutten kl åtta.
Micke sa att jag fick ligga kvar och han kunde gå upp med Oliwer
men jag var pigg..han ska va glad att han har en sådan pigg flickvän,
jobbigt om vi båda va morgon trötta å ingen ville gå upp =P

Har duschat å käkat havregryns gröt och nu dricker jag en kopp kaffe.
Sol idag med :) Är ju nått nere på stan idag kommer inte ihåg
vad men..ska kila ner sen och kika..

Igår kväll var vi ju hos Mickes syster..jösses när det är kalas
är det full fart :) Micke har ju 14 syskon barn...så ni kan ju
tänka er ljud nivån ;) men alla är ju inte små och alla var ju
inte med..bjöds på tacos & den godaste cheese cake jag någonsin
ätit!! med maränger till...oh my god säger jag bara...himmelriket!
Fick ju va barn ledig hela kvällen iaf, för Oliwer skickades runt bland
alla fastrar och farmor..."nu är det min tur" ne min tur! "jag är faktiskt
oliwers farmor" "jaaa men du har träffat honom mer än mig" hihi.
Oliwer va nöjd iaf för han hade lite ont i magen och då måste man gå
runt med han...men han somnade så gott å sov hela kvällen i allas famnar :)
Va en jätte trevlig kväll åkte hem vid tio å då började det en film som
vi kikade på..riktigt hemsk, en thriller som handlade om någon psykopat
som hade kidnappat en tjej..orkade dock inte se klart hela utan somna
efter halva..

Neee nu vakna Micke så jag ska ta att göra i ordning mig!

Ha en toppen lördag

Oliwer ligger i babygymmet & jollrar :)




Kommentarer
Postat av: Karolina

Jösses vad han är söööt!

2010-09-05 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0