Freeeeeda =)


Gött kött! Micke åkte till jobbet halv åtta i morrse.
Jag vaknade med när han gick upp av att Oliwer kräks..trevligt..
Stackarn hosta och hade sig så jag knallade upp och badade han
å käkade frulle. Gick sen ut och gick vid tio. Skrutten ligger fortfarande
och sover i vagnen så jag har passat på att duscha, äta osv.

Ska ner till stan & fika med min älskade syster senare.
Hon är hemma och hälsar på över helgen.

<3



Sen blir det att handla lite gott på vägen hem.
Lina & Gottan kommer hit ikväll och käkar, se idol
åsådär :) mys. Frågan är vad man ska laga?!

Tacopaj kanske? Det är ju himla gött...



Micke ringde precis nu å va redan påväg hem. Dom slutade
tidigare idag. En helt perfekt fredag med andra ord =)

Neee ska ta och klä på mig och föna håret!

Ha en trevlig fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0