En grå dag..


...Vaknar upp till riktigt tråkigt väder...grått & mörkt ute :(
Får nog bli en heldag i soffan med film!


I går gick jag & Micke ner till stan när vi vaknat, köpte tapeter
till köket. Vi hann aldrig det i fredags. Får hoppas det blir bra :)
Vill även ha en ny kökslampa & köksbord till köket.

Lite annorlunda men rätt snygga :)






Vill även ha ett väggord till köket, finns ju olika recept, kan ju va fint :)
Har köpt ett väggord som jag ska sätta i trappan, har massa kort i ramar
jag fått upp, men inga på Oliwer. Så över korten på honom ska jag sätta
väggordet. "Oliwer, så älskad från första stund" står det. Jätte fint :)


Iaf..efter vi köpt tapeter gick vi hem till Mickes syster där Linda
& Christian va med sin lilla hundvalp :) jösses så söt. Han va väldigt
trött när vi kom för han hade busat så mkt så han låg mest å sov =P

På eftermiddagen tvättade jag en massa sen kikade vi på en film.
På kvällen lagade Micke mat medans jag vek i ordning på all tvätt,
finns det något tråkigare?! Blev fläskfilé med soltorkade tomater,
ungstekt potatis, egen rödvinsås & sallad till det, gör gott!

Kollade på en komedi på kvällen som va rätt skoj =)


Topaz








Ha en härlig sönda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig!

2010-09-12 @ 14:12:17
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå vilken sööötis valp :)

2010-09-13 @ 19:43:24
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0