Dax för kalas...


Halloj!

Idag har jag passat på att städa när Oliwer sov.
Städa toan, skrubba spisen, putsa speglar osv..
Är nästan jobbigt att va så pedant, har blivit
värsta städomanen känns det som..hatar när det
ligger saker framme, om det så bara är ett par
nycklar som ligger på köksbordet..men men det
är väl trevligt när det är rent & snyggt jämt =P

Sen knallade jag ner till ströget vid halv tre.
Fikade med Söffet & Johanna. Haha känns som
att man fikar jämt nu när man är mamma ledig =P
Kom nyss hem, ska mata Oliwer & byta kläder på han
sedan ska vi plocka upp Mickes mamma och åka till
töret..Mickes systers yngsta son fyller fyra.
Så det ska bjudas på tacos & fika :) gött, jag är hungrig!!

När vi kommer hem så blir det väl en film eller två
kan jag tro :)

Mamma & dom åker till Lysekil i morgon och hälsar
på syrran...jag & Micke funderar på att åka dit nästa
helg kanske. Inte sett deras nya boende än.
Saknar mina systrar, ses alltför sällan när dom
bor så långt bort. Och älskade Noel!

Neee dax att sätta fart så jag hinner..

Puss på er!

Världens goaste mamma & systerson!


och världens goaste pappa eklart :)



Och systeryster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0