Dagen har gått fort...


...Ja denna dag har verkligen gått i racer fart!
Vaknade runt halv nio i morrse av att Oliwer låg och
flina breve mig :) underbart sätt att vakna på! =)

Bakade en kladdkaka på morgonen sen gick jag runt
å plocka lite här hemma. Knallade ner till stan kl ett och
käkade lunch med Söffet på statt.



Gick sen till öppna förskolan. Dom hade en träff för unga mammor.
Tyckte väl det var sådär...va barn i olika åldrar så tyckte mest det
blev rörigt...Oliwer är ju så liten med så han uppskattade väl inte
det som många av dom större barnen gjorde kanske..fanns nån träff
på onsdagar för barn under ett år kanske skulle testa det...får se!
Sen skulle man presentera varandra och sätta sig med dom man inte
kände osv...tycker sånt e jobbigt jag höll mig till Julia :P

Nu på eftermiddagen har Mickes mamma & sambo varit här och
druckit kaffe och käkat kladdkaka...:) ska slänga mig i soffan nu!

I morrn är det Fredag :D

Kommentarer
Postat av: Karolina

Fy vad jobbigt det lät. Jag tänkte gå iväg nästa gång det var sånt där för unga föräldrar. Men då går jag nog hellre på onsdagar istället.

Hoppas att allt går bra med lille Oliwer=)

2010-09-24 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0