Virrpanna!!


Jösses..kom nyss hem..yrat runt som en virpanna hela dagen!
Hämtat doptårtor, varit i församlingshemmet och grejat å fixat..
Hämtat bullar hos mormor osv osv. Mickes mamma passade
Oliwer medans vi yrade runt och handlade dricka och sånt där.
Fick även mat hemma hos dom, och fika :)

Älsklingen fyller ju år idag så i morrse väckte jag och Oliwer
honom med paket eklart :)



Igår hade jag Söffet & Sandra myskväll med hemmagjord pizza och idol!
Pizzan blev super god, mysig kväll :0)



                                

Oliwer sover i vagnen så när han vaknat och fått mat ska jag åka
ner till oxen, handla grejjer till att göra tacopaj. Micke fick bestämma
maten idag eftersom det är hans dag =)

Sen ska jag ta en låång dusch och göra naglarna fina osv till morgondagen.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0