Vilket grått väder..


...Tråkigt när man vaknar & tittar ut...usch! jag vill ha sommar :(
Tänk va härligt när man vaknade på morgonen och solen sken,
öppna upp balkongdörren och gå ut och sätta sig å ta en morgon kaffe.
Bara ta på sig ett par shorts, ett tunt linne & flip flop...knalla ner till
hamnen och käka glass...är alltid folk ute, nu stänger alla in sig
och stan är helt död..speciellt söndagar...jag blir deprimerad!!

Jaja, kikade på vädret nu och det verkar som det skulle klarna
upp i eftermiddag..hoppas! sitter här och är rätt ny vaken..
Micke var ute igår med jobbet så jag bädda i ordning till han
i datarummet så han kunde sova ut om Oliwer vakna tidigt..
Men han är minsann redan uppe...ligger utslagen i soffan just nu!

Ser lagom pigg ut =P



Igår vid tio kom Lina och hämtade mig. Åkte till Örebro och kikade runt
på marieberg. Lina skulle köpa ett par skor och jag tänkte hitta något
fint till dopet..det är ju snart..jösses känner mig stressad! iaf...jag hittade
inget för va så jädra mycket folk å blev bara jobbigt och stressigt.
Köpte iaf en jeans skjorta, har letat efter det länge...ville ha en lite
längre och sen att man kan kavla upp ärmarna! så jag är nöjd.



Blev lunch på donken och sen åkte vi vidare till Laxå. Hälsade på Linda :)
Och jädrar vilket hus dom köpt..sååå snyggt. Tänkte på mitt lilla radhus
här hemma och blev deprimerad :P nu vill jag flytta..vill oxå ha ett stooort
hus! Vi fikade och hade det mysigt..=) fick en massa "bra att ha grejjer"
till lillen...blöjor, våtservetter osv :) Fint hon gjort i ordning:)

 

På kvällen gjorde jag inte många knop..Micke drog ut och käka med
jobbet sen var dom på buffalo. Han tyckte jag kunde hänga med och ätit
iaf men kände att det bara skulle bli stressigt, se till att Oliwer ätit innan osv..visst
då kan man ju va ifrån han iaf två timmar men skulle bara känna mig stressad.
Och pumpa ut å greja kändes oxå jobbigt..neee det får vänta tills skrutten
kan äta puré och jag inte behöver finnas tillgänglig hela tiden :)

Oliwer deckade vid sju, sen vakna han en sväng och somna om vid åtta
igen..så jag gick och la mig i sängen jag med..kikade en stund på teve innan
jag slockna..trevlig lörda :P blev jordgubbsfil till kvällsmat föresten...en lörda?!
Så är det :) nu ska jag ta och fixa i ordning mig sen ta en promenad hem till
mamma och pappa så jag piggnar till lite. Blir nog skönt med frisk luft!!

Och eftersom jag inte fick någon god kvällsmat igår eller godis så får
det bli en massa gott ikväll ..när Micke är hemma med :)

Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Han verkar vara väldigt snäll lilla Oliwer :)

2010-10-10 @ 15:39:54
URL: http://nothinonyou.blogg.se/
Postat av: Pauline

Grymt fin blogg ! gillar att läsa den, du skriver om bra saker som man vill läsa om, tänkte att jag måste säga det nu när jag sitter och smygläser din blogg igen ^^

kolla: http://typsouie.blogg.se/

Blir det IDOL nästa år? eller ska jag lägga upp mina modellbilder på bloggen :)?

kram

2010-10-10 @ 15:53:38
URL: http://typsouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0