Tisdag.


God kväll!

Idag blev det lunch på ströget med Märta, Lina, Erica & Liam.
Sen blev det en sväng in på lindex för att köpa en ny amnings bh.
Intressant :P man känner ju sig sådär sexig i sina underkläder nuförtin..
Men denna va faktiskt rätt snygg..svart spets :)

När jag kom hem gjorde jag inte så mkt vänta på att Micke skulle komma
hem, fick vänta rätt länge för han var inte hemma fören kl sex. Seegt..
Då drog jag ut & sprang. Nu har jag precis duschat & ätit. Gjorde soppa
för första gången i mitt liv :P haha. Hade i morötter, selleri, purjolök,
potatis, palsternacka & gul lök.
Den blev så jädra god..imponerad av
mig själv ska ni veta...till det så hade jag köpte chiabatta som bakades
i ugnen..muuums! blev super gott. Nu är jag proppmätt! ska lägga mig
i soffan nu & kika på halv åtta hos mig. Kl nio börjar Desperate igen!!
WOHO!

Ha en mysig kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0