Sunday


Då var snart helgen slut igen.

I går hade vi det mysigt med tända ljus, super god mat, en påse godis
och sen kikade vi på pretty women =) hur många gånger har man sett
den filmen egentligen?! Bra är den iallafall :)

I morrse kom Sandra & Tommy hit. Micke & Tommy skulle fortsätta att
städa i träningslokalen. Jag & Sandra tog med oss dom små på en lång
promenad. Ebba va super missnöjd i vagnen så Tommy fick komma med
baby björnen, då vart hon nöjd :)



På vägen hem stannade vi på oxen & köpte med oss kanelbullar.
Så det vart lite kaffe & bulle när vi kom hem. Gött efter promenaden!

Sandra & Tommy har åkt hem och vi har precis käkat lite.
Jag har bytt om till mjukis kläder och dragit på mig duntofflorna.
Super frusen! Tänk va gött det vore med en bastu hemma nu.
Eller en jacuzzi =)

Micke ska iväg på hockey kl fyra så jag håller på att laddar ner
tusenbröder nu. En serie! Har ni sett den? såå grymt bra.
Såg att min kompis Emmelie hade skrivit på facebook att hon
kikade på det så kom på att jag kunde ladda hem det.
Tittade på den serien för mååånga årsen. Sjukt bra!!



Ne dax att ge lilleman lite käk sen blir det soffan & hoppas på
att serien snart är färdigladdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0