Seg start på veckan..


Fy tusan va trött jag var när jag vaknade i morrse.
Vaknade jätte många gånger i natt, första gången kl
tolv, precis klarvaken...låg å stirra i taket å lyssna
på herrarnas snarkande!!!

Gick ner å mötte Josephine på stan vid elva.
Knallade bort till ströget & hävde i mig en massa
kaffe. Gick en sväng på stan, kikade present till
Micke som snart fyller år. Så nu vet jag vad jag
ska köpa :) Efter rundturen på stan gick vi hem
till Josephine och stor städade å tvättade.
Micke slutade vid halv fem så då kom han och
hämtade mig. Lagade mat, höll på att dö av
hunger, hade bara käkat en macka tidigare på dan.

Nuu har jag dragit på mig dun tofflorna och tänt ljus.
Är super frusen...poppat popcorn med :) mys!
Lite piggare nu..knepigt att jag alltid piggnar till
på kvällen?! om en stund börjar biggest loser
så nu ska jag gosa ner mig i soffan med mina popcorn :)
Micke & Oliwer ligger i sovrummet & kikar på two and a half men.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0