Seeeeeeeeg


Jösses va seg jag varit idag..Oliwer höll på och böka och hade
sig kl sex i morrse...tillslut somna han om men då vaknar jag
kl åtta av nån jävla idiot som sågar träd eller något utanför.
Dåna så inni helvete så jag kunde inte somna om...men Oliwer
sov som en stock så låg kvar i sängen å snoza till halv tio.

Tvättade och städade när jag gått upp sen mådde jag sjukt illa.
Knodden & Josephine kom upp med en sallad till mig <3
Mådde lite bättre, så vi rullade choklad bollar till dopet.
Blev himla bra :) sen blev jag seg å trött igen...helt orkeslös..
frös och hade ont i huvudet. Så när Micke kom hem vid fem tog
han och Oliwer en promenad hem till Mickes mamma. Han ringde
precis, nu var dom på väg hem från oxen, köpt choklad & cola
till mig :) har legat i sängen tills nu, är lite piggare..skönt!
Så har tänt ljus och dragit på mig Mickes tjocka tröja :) mys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0