Såå fin...

Denna låten är så himla lugnande & harmonisk! Linnea sjung den så grymt bra
igår i idol! Tycker jag iaf...Tyckte ni rätt person åkte ut? Inte jag! Glad att
Alice fick va kvar (en favorit) men tyckte verkligen inte att Minnah förtjänade
att åka hem. Trodde faktiskt att Weise eller Daniel skulle åka. Daniel har
sjungt bra förut men tycker allt hans röst är lite mesig, tror inte han kan
sjunga så många olika stilar! Och Weise ser sjukt tråkig ut..hur gammal är han?
Tror 23 eller 24. Ser snarare ut som 34!!




Jajaaaaa, Sitter och lyssnar på lite sköna ballader nu. Oliwer sover.
Och på tal om harmoniska låtar så är ju den här gamla låten fin.
Den gick på repeat när Oliwer hade ont i magen. + min fina stämma till de;)





Annars då, har inte gjort så värst mycket idag, gick ut och gick i morrse, såå härlig
luft ute nu! Kyligt men solen skiner åtminstonde :) skönt det.
Håller på och tvättar en massa nu, Micke är i träningslokalen med Tommy
och co..dom skulle städa ur den eller vad det var.

Föresten sov Oliwer i sin egna säng i natt :) har gjort det dom senaste nätterna.
Inga problem alls, han har vaknat första gången vid fyra tiden då han fått käk
och sen sovit vidare breve mig. I morrse sov han till halv nio, skönt! senaste
mornarna har han ju vaknat kl sju. Men det är ju helt okej det med.
Finns ju dom som vaknar vid 5, 6 tiden och det känns ju väääldigt tidigt.
Sånna perioder får han väl säkert med men..=P sov iaf bättre nu när han
låg i sin egna säng..kanske han med gjorde? skönt att kunna fläka ut
sig lite mer =) och få gosa med min älskling..:P Oliwer har ju legat emellan
oss så när det är läggdags så får man lixom böja sej över skrutten,
puss å hej lixom. Nee så nu kunde man ligga och hålla om varandra. Mys!

Middags lur tidigare idag :) ruffsigt hår & osminkad, bjur på den!



Väntar nu på att klockan ska bli tio i fyra, såg att det var repris
på lite sällskap. GÖTT! missade ju det i måndas, somnade visst :P

Ikväll blir det att laga god mat osv! Lördags mys helt enkelt =)

Ha en fortsatt bra lördag mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0