Oliwers dop <3


Igår var det ju dop för min lilla prins. Va super nervös hela morgonen.
I kyrkan så börja han gnälla när vi satt och vänta på att få gå fram.
Han var inte alls nöjd, ja tänkte shit nu skriker han hela cermonin.
Han var övertrött stackarn..men när vi gick fram så sten somna han i min
famn :P så när prästen skulle "hälla" vattnet på huvudet så vakna han :P
Gnydde lite och somna om igen..haha. Gick bra fast det var två till som
döptes. Den ena var en vaktjobbar kompis till Micke. Lite komiskt att
vi döpte samtidigt, hade vi inte en aning om :)

Sen var det dax för fika och presentöppning. Blev sjukt mkt dricka över
så nu har vi hela kylen full. Plus att det var många i sista sekund som
inte skulle/kunde va med på fikat så en hel tårta blev över..lite tråkigt
vette tusan vad jag ska göra med den..käka upp hela själv? :P den är
ju gigantisk..

Iaf Oliwer fick sååå mkt fina grejjer..2 st fårpläder...en till vagnen och
den andra har jag lagt i baby sittern..han fick kläder, smycken mm.
Har inga bilder från kyrkan på denna kamera så det får jag lägga in sen.
Men lite bilder på paket åså får ni se :)

 

 

 

 

 











Så bilderna på Oliwer i dopklänningen får ni se en annan dag :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0