Ny vaken :)


Skönt att Oliwer inte vaknat kl sju dom senaste mornarna =))
Blev ingen uppdatering i går..iaf så var Micke ledig från jobbet
så han la golv här hela dagen, hamra spika å hade sig..
Stackars skrutten va så trött men varje gång han slumra till
så vakna han av sin pappas oväsen...:P så vi knallade ner
till stan kl ett...satte oss på ströget och käkade sallad med
Johanna & Söffet, nybakad morots kaka till efterrätt! mums.
Pratade även med chefen om jobb, han fråga om jag kan tänka mig
hoppa in nån dag ibland under mamma ledigheten..
Jag börjar ju redan bli rastlös av att gå hemma..
Missuppfatta inte, jätte mysigt att va hemma med Oliwer men
ibland vet man inte riktigt vad man ska hitta på för att få
dagarna att gå? fasar inför vintern..usch massa snö åsen kanske
man inte ens kommer ut med barnvagnen för det är så mkt snö!
Nee, så när han inte ammas längre kan man ju faktiskt jobba en
lördag åså ibland :) Micke måste ju va hemma..kan man spara
lite föräldrar penning dagar med :)

Vi satt och pratade och hade trevligt till kl tre då kände jag att
jag behövde gå med Oliwer, han hade varit vaken sen halv nio
på morgonen, inte sovit en blund...så så fort vi började gå så
sten somna han i vagnen. Gick med johanna till polis stationen
sen runt vadsbo åsen vidare hem.

När jag kom hem så kikade jag & Micke vidare på tusen bröder.
Kollade från kl fyra till tio på kvällen :P med endast en paus,
då jag badade lilleman å nattade han. Såå spännande nu!
Får kika vidare när Micke kommer hem från jobbet =)
Ni som inte sett den kika! bilden jag la ut i bloggen va nog inte
serien föresten...det var nån film tror ja? iaf, serien ska de va!

Jahaaaaaaa vad ska man göra idag?! sjukt tråkigt väder.

Nu blir det kaffe så man blir människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0