Hejsan hoppsan!


Allt bra här, med er med hoppas jag?

Igår var ju Mickes mamma & sambo här. Käkade ur god mat,
pratade och hade det trevligt. Oliwer sov så gott i farmors famn
hela kvällen. Sov jätte bra hela natten med, har han gjort dom
senaste nätterna. Bara vaknat en gång runt fyra, fem tiden sen
somnat om till åtta. Kanske börjar bli så att han inte behöver äta
lika ofta på natten :) skönt i så fall!

Denna super fina orkide fick vi av dom. Får vi se om jag lyckas hålla
den vid liv. Blir så jädra trött varenda blomma ja typ köper dör ju..
Frågar alltid i affären hur mkt dom ska vattnas å köper alltid lättskötta
blommor men visst fan dör dom ändå...vad gör jag för fel?! pratar
för lite med dom tror Micke :P

 

I morrse när jag vaknade så bakade jag scones till frukost.
Efter det tog jag en springtur med mina nya skor :) å jösses vilken
skillnad. Orkade mycket längre, vilka skit skor jag hade förut alltså..
känner man verkligen nu när man sprang i dom nya! super sköna.

Sen blev det en dusch å sen vidare hem till Mickes syster. Oliwer sten
somna i bilstolen å sov hele tin medans vi fikade. Fick med oss dopklänningen
hem som vi ska låna utav dom. Han kommer bli såå fin min lilla prins :)
Han sov fortfarande när vi kom hem så vi lagade mat åså. Blev potatis
gratäng med benfri kotlett. Nu är han vaken, pigg & glad! ligger å "pratar"
för fullt i baby gymmet. Tänkte ta mig en promenad till oxen, köpa nått
till kvällsmat som vi ska äta senare. Funderar på att köpa chiabatta, parmaskinka
& mozarella ost. Blir gött i ugnen :) ska nog även köpa lite godis till kvällen.
Är ju sista Irene huss filmen ikväll..måste man ha nått gött att smaska på!

Nee om man ska ta å klä på skrutten å knalla ut. Har försökt tjata med mig
Micke men det var visst roligare att spela tv spel! han har köpt nån ny skit..

Haaade gött!

Så deckad var han förut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0