Heelg igen =)


Hallo!

Fredag igen, veckorna går som vanligt fort! även fast
man inte jobbar och är mamma ledig så går dagarna mega
fort ju...i går så var jag hos barnmorskan på efterkontroll,
pratade om förlossningen osv...fick med mej förlossnings rapporten,
lite kul att läsa igenom :) man kommer ju inte ihåg allt.

Sen åkte jag & Oliwer till mormor, fick mat & fika :)
Finns det något godare än mormors mat? blir aldrig lika
gott när man gör det själv knepigt nog :)
Fixade i ordning mina naglar på kvällen, hade sånna där
klister grejjer hemma, som jag köpte i thailand. Blev riktigt
fint på naglarna...ser dom lite roligare ut :) blev blixt på
kameran så mina händer ser ju ut att va likbleka :P

 

I morrse vid halv elva kom Sandra & Ebba hit.
Vi tog en mega lång promenad bort till karlsson och
runt..sen gick vi till ströget, käkade sallad, drack kaffe
och tjöta skit..gick en sväng på stan med å nu kom jag
precis hem, så har varit ute hela dagen =) skönt, Oliwer
sover ju så gott i vagnen...blir han mkt gladare ikväll
när han inte är övertrött och ögonen går i kors på han :P

Ikväll blir det bara att dega framför teven med tacos,
en påse naturgodis & cola!!! götteligött.

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0