Härlig höstdag!


Vaknade upp kl sju av att en pigg liten skrutt låg
och vifta med sina små händer i mitt ansikte.
Försökte gosa med han så han skulle somna om men
ikke..men när man möttes av det där söta leendet så
var det inte lika jobbigt att gå upp längre :)

Kollade ut och såg att solen sken för fullt, inte en moln
på himlen! Inte speciellt kallt häller. Inte som igår i alla fall!
Så jag skickade iväg ett sms till Sandra för att kolla om hon
ville komma in till stan och gå en långpromenad. Så hon kom
vid tio tiden (hon har en dotter som minsann gillar sovmornar)
Gick karlssons rundan, jösses va långt det kändes, va inte hemma
fören kl va nästan ett!! Fast stannade ioförsej en sväng på oxen
och sen mötte vi Tommys mamma på hemvägen.

Såhär glad var lilleman när vi skulle ut i morrse!
Kolla fingret, ser ut som han pekar på mig samtidigt
som han vrålar för fullt!



Han somnade gott i vagnen sen som tur va =)

Nu har jag precis lagat mat, gjorde stekt potatis, falukorv
och ägg..lätt och gott =)



Oliwer somnade precis, han höll på & grejja för fullt här med
filten, pusta & hade sig, verka aldrig riktigt bli nöjd :P han hade
filten över ansiktet då tog jag bort den men det var minsann inte bra
så jag lät han hållas å nu sover han såhär



Det var samma sak igår när jag var hos Knodden & Josephine.
Jag och Josephine gick till tvättstugan, och när vi kom tillbaka
sov han i knoddens famn med ett örngott över huvudet.
"Det var han själv som böka in sig såhär" sa Knodden :P
Haha, såg ut som en påskkärring...han sov gott ialla fall =)

Nee, nu ska väl jag plocka i ordning lite på disken åså.
Prästen kommer hit kl fyra för att prata om dopet.

Vi hörs kanske sen!

Krambanan

Kommentarer
Postat av: Märt

Haha fränt kort när han skriker :P

2010-10-12 @ 16:14:07
Postat av: Anonym

haha ja åsen att de ser ut som han pekar på mej :P

2010-10-12 @ 17:59:45
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

hihi sikken sötis :)

2010-10-15 @ 22:52:09
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0