Gooood morgon!


Fick sovmorgon till halv nio. Gött!

Känner mej så förbannat ful med munsår & allt så jag
drog ner till stan & solade lite i hopp om bättre självförtroende =P



Handlade med nybakat bröd till frukost. Sitter och smuttar på kaffet
nu och ska snart hoppa in i duschen. Lite tråkigt väder ute idag, men
något ska man väl kunna hitta på att göra =)

Föresten, ni vet boken Oliwer fick av Elin i dop present? Jag var inne
på den sidan hon beställade den från. Fanns massa roliga saker.
Man kan beställa saker till sitt barns rum, tex en tavla med barnets
namn, jätte fina väggdekor & designa sin egna barnvagns skylt.
Fanns även påslakan med sitt barns namn & födelsedatum åså!

Jätte mkt bra present grejjer, tex till dop eller födelsedagar.
Den boken jag fick av Elin handla ju om Oliwer på en bondgård.
Men fanns massa olika sagor, har man en dotter så kan man välja
en prinsess bok åså :) http://kiddoz.se/ Kika in vettja =)

Ne, nu ska jag duscha av mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0