Freeeeeeda!


Oliwer väckte mig tio över sju idag...ville minsann inte somna om =)
Det som är segt med att gå upp såhär tidigt är ju att det är så förbannat
mörkt ute :( det gör sådan skillnad på att gå upp åtta istället för sju.
Då är det åtminstonde ljust!

Micke sover, han börja inte jobba fören nio. Jag har tänt massa ljus
och gjort det mysigt, tänkte göra scones med. Satte på ugnen å allt,
men sen upptäckte jag att mjölken var slut :( förbannat!

Ne nu ska jag sätta på kaffe & kika på vakna me the voice.

Vid halv elva blir det lång promenix med Sandra sen får vi se
vad dagen har att erbjuda =)

Förövrigt har jag fått munsår på andra sidan läppen med!!!
Fick ju värsta munsåret innan dopet, köpte anti. En minimini tub
för 104 kr....hjälpte det?! öö ne...nu har skiten spridit sig!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

Plåsterna är mkt bättre!

2010-10-29 @ 17:31:19
URL: http://alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Miia - There´s no place like home

Malin, du är ju värsta mammakexet!!! =)

2010-10-29 @ 21:55:03
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0