En bra måndag =)


Vaknade upp i morrse breve världens sötaste som vanligt.
Han sov som en stock när jag gick upp halv åtta.
Käkade frukost å sen fick jag väcka han. Sandra & Ebba kom
hit å mötte oss och så tog vi en promenad till öppna förskolan.
Va återträff med föräldrar gruppen. Riktigt kul att träffa alla igen.
Och allas bebisar eklart :) sist vi sågs va alla höggravida.
Drack kaffe, pratade osv.

Oliwer & Ebba :)



Ebba, Caspian & Alfons



Såååå söt lillsessan!



När jag kom hem så var Micke redan hemma, dom var klara med jobbet
för dagen. Så han lagade mat..=) nu i eftermiddag har vi varit i Töreboda
hos hans syster Malin. Fikat, tjötat åså! kom nyss hem. Ska ta en dusch
strax tänkte jag. Sen blir de nog soffan resten av kvällen! =)

Hade gött!

Oliwer i bilen påväg hem från töret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0