Det är dags för fredagsmyyyyyyyys.


God kväll på er!

Läget då? en annan sitter här precis propp mätt.
Känns som magen ska explodera! ätit tacos, varför
ska man alltid äta så förbannat mkt?! det är frågan...

Sandra kom hit i morrse. Vi tog en lång promenad på två
timmar. Sen gick vi hem till mig, fikade och tjöta skit.



Sandra åkte och hämtade Tommy vid fyra när han slutat.
Jag själv satt kvar i soffan med en sovande Oliwer på armen.
Han somnade halv tre, tänkte att han vaknar väl snart...ville inte
flytta på han för han låg så skönt (mindre skönt för min arm)
Han vaknade KL FEM. Hade typ tappat känseln i armen å höll
på att avlida av hunger så skulle lägga ner han så ja hann skala
en clementin, neee då är han hungrig eklart så han låg i min famn
i en kvart till...När han ätit klart så kom Micke hem å då blev det
äntligen mat =))

Nu ikväll blir det fredagsmys i vanlig ordning..påtal om fredags mys,
kikar ni på Sveriges skönaste familjer? det är ju så sjukt roligt.
Eller ena familjen är rolig.. Arvidsson/Kvarnsmyr. Den familjen
är ju bara för underbar..pappan är ju helskön =P iaf, dom hade
ju fredagsmys i förra programmet..haha jösses. "Det är inget vi
skyltar med, vi vill ju inte verka som vanliga Svenssons".
Så fredagsmyset var det lite hysch hysch med..
Men dom tog det på allvar, fredagsmys innebar valfri klädsel.
Så flickorna gick i prinsess kläder till video affären...haha så söta!

Familjen Blad därimot, seriöst?! Ja, vad ska man säga. Udda familj!

Nee nu ska jag kleta på lite mer salva på läppen. Det sticker, svider
å är allmänt olidligt! Tur jag inte mötte någon när jag & Sandra va ute
och gick, för fy fan vad jag såg ut! vitt klet på hela läppen (salva)
noppriga mjukis brallor & Mickes stora träningströja. Japp, skit snygg.

Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0