Dagen har gått fort!


Jösses vad tiden sprungit iväg idag!

Vaknade kvart över åtta i morrse, skönt att Oliwer sover så länge =)
Vi knallade ner till stan vid tio tiden. Gick runt och kikade,
va inne en sväng på oxen också. Känns som jag springer
på oxen varje dag =P nästan pinsamt att gå in dit...

Oliwer sov kvar i vagnen till klockan tolv, så jag passade
på att laga mat och tvätta en massa. Tvättade alla hans nya
kläder så nu hänger det på tork =)) Sandra och Ebba kom hit
kl halv ett och fikade. Nu får resten av tårtan åka ner i soperna.
För nu är jag förbaskat trött på prinsesstårta! Sandra kunde inte komma
på dopet men hon hade med sig en present till lilleman idag :)

Sött :)



Nu åkte precis Micke iväg och tränade. Jag börjar bli hungrig jag!!
Men det dröjer innan det blir käk, Micke är nog inte hemma fören åtta.
Ska äta chiabatta med ägg & räkor :) MUMS!



Ha en fortsatt trevlig kväll.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

mumma med räkor.. gör du nån röra av de??

2010-10-27 @ 00:03:03
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

mumma med räkor! gör du en röra av allt?

2010-10-27 @ 00:05:29
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

OJJ:)

2010-10-27 @ 00:07:08
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

neee, ja hade bara skivat ägg sen räkor över å majonäs :D såå gött med räkor!

2010-10-27 @ 09:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0