Woho!


...Sandra var överlycklig häromdagen. Hon hade fått på sig sina
"smaljeans". Kan ju meddela att även jag fått det. Har ett par
jeans i garderoben som jag inte använt på säkert två år.
Prövade å jag fick på mig dom!!! visst dom sitter fortfarande
förbannat tajt =P men knappen gick iaf att stänga.

Innan jag vart gravid så fick jag knappt upp dom över skinkorna.
Att vara mammaledig är ju rena bantningskuren! alla promenader
och amningen sätter verkligen fart på förbränningen.

Så ni som har graviditets kilon som inte försvinner, amma på
för sjutton, kan äta vad som helst ändå går jag inte upp ett gram.
Undra hur det blir när man slutar amma sen =P

Jaja ett senare problem, nu är jag nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan säga som så. När jag slutade amma så gick jag upp hur mycket som helst. Mindre kul. Men men, blir att ta fler promenader=P

2010-11-20 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0