Ser det snöar...


...Visst, det är super mysigt med snö. Men fy tusan vad jobbigt
att ta sig ut med barn vagnen i detta väder. Hatar att åka bil..
stolen är i bak plus att den är så jävla opraktisk att ta med, väger typ
ett ton!!!! Dessutom är det så skönt med en promenad, man piggnar till!
Men det är väl som dom säger, det finns inga dåliga väder, bara dåliga
kläder! Fasen kom på att jag inte har någon mössa...får dra på mig
en luvtröja när jag ska ut =P

Känns som Oliwer blir tröttare tidigare på kvällarna nu. Har ju lagt han
vid åtta men han börjar gnugga sig i ögonen redan klockan halv sju igår.
Ville gärna ha han vaken en stund till (mest för min skull) vore ju skönt
på ett sätt om han somna nio för då blir det längre sammanhängade sömn
för mej =P Ne, jag la han i går vid sju & han sten slockna. Tänkte att nu
vaknar han säkert mycket tidigare eftersom han somna en timme tidigare
än vanligt. Men han sov till halv tre åsen vakna han igen vid sex. PIGG.
Efter mycket kämpande somna han om & vi vakna kvart i nio =)
Men det är klart...somnar han redan vi sju på kvällen så är det ju
inte konstigt om han är pigg vid sex.

Tråkigt när man går upp tidigt man vet inte hur man ska få dagarna att gå?!
Speciellt nu när Älsklingen är borta...va sjukt deppig i går kväll..kände mig
så jävla ensam & längtade så efter honom =( Det suger det här...han måste
hitta ett jobb hemma...:( man börjar lixom få brist på ideer, promenad & fika.
Sen då?! typ det man gör...ska bli sååå kul när Oliwer börjar bli lite större.
Så man kan hitta på saker...åka & bada, gå till lekparker osv.
Det enda man kan "leka" med nu är baby gymmet å där är det ju inte
roligt att ligga hela dagen lixom?! Samtidigt är det ju super mysigt när han
är så här liten..kan sitta i knät & gosa, somna i famnen osv. Det kommer man
nog sakna när han börjar bli större och inte kan sitta still en sekund =P

I morgon ska jag & Sandra gå till öppna förskolan. Var för barn mellan 0-1 år.
Har inte varit på det förut så får se om det är något att ha =) häng på ni som
har barn vettja!

Ne nu ska jag mata lilleman..sen ta en promenad bort till mormor.
Käka lunch där...och  F I K A såklart ;P

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0