Nu är det kallt!!!


Shit pommfrit va kallt det är ute...men det är såhär en
riktigt vinter ska vara tycker jag. Hällre kallt & snö än
massa regn & blask! Idag har det ju dessutom varit sol
så idag har det allt varit en härlig vinter dag tycker jag =)

Micke är hemma i veckan så i morrse fick jag sovmorgon.
Gick här hemma & strosa i lugn och ro när jag vaknat.
Drack kaffe & kika på teve...helt plötsligt kom jag på
(kvart i tio) att jag skulle vara på bvc kl elva!!! Panik..
Fort som fan mata Oliwer sen göra i ordning honom,
mig sjäv han jag inte med såg ut som hej kom å hjälp mig.
Eftersom vi ingen bil har förtillfället så fick jag ta barnvagnen
å kuta iväg till sjukhuset. Är ju en bit, bor uppe vid högelid..
Gick ekudden vägen å där blåste de som fan vid sjön...
Kändes som mina öron skulle trilla av pga kylan =P

Väl framme så vägdes & mättes lillen...växer så de knakar =)
Jaha, efter de tio minuter långa besöket va det bara att traska
hem igen...när jag kom innanför dörren så va både ansiktet
illrött å öronen likaså..blev lite lunch sen slappa jag i soffan
innan Lina kom & hämta mig. Plockade upp Josephine å så drog
vi till willys och storhandlade..va även inne på karlssons & jysk.
Köpte en julstjärna & en krans till dörren. Micke skulle sätta ihop
julstjärnan nyss och gjorde sönder den!!!! så nu har han suttit
med sy tråd, tandpetare å gud vet allt...så nu hänger den i fönstret.
Dock inte lika snygg som jag hoppats!!!

Har precis nattat Oliwer nu..ska lägga mig i soffan med julmust
och en påse skum tomtar =) underbart att ha Micke hemma i veckan.
Hoppas han snart får ett jobb hemma!!!

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0